Najczęściej zadawane pytania

Często zadawane pytania.

1. Jakie są koszty dostawy i termin dostawy zakupionych towarów?

Aktualne koszty i terminy dostawy są opisane tutaj.


2. Czy mogę zamówić towar przez internet a odebrać go osobiście?

Tak - złożone zamówienie można odebrać bez uprzedzenia następnego dnia roboczego.


3. Czy można zamówić filtr wraz z montażem?

Nie wykonujemy usług montażu, serwisu itp zakupionych u nas produktów. Załączane do filtrów instrukcje pozwalają na samodzielny montaż lub zlecenie go hydraulikowi itp. Do zachowania gwarancji nie jest wymagany montaż ze strony sprzedawcy.


4. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak - Konsument może bez podania przyczyny zwrócić zakupiony u nas produkt. Zasady zwrotów opisujemy na tej stronie.


5. Czy można liczyć na pomoc telefoniczną, w przypadku problemu z samodzielnym montażem filtra?

Zachęcamy do kontaktu przez e-mail. Kontakt telefoniczny nie pozostawia po sobie śladu w postaci historii korespondencji. Dlatego, aby usprawnić relacje między Klientami a naszą firmą, zachęcamy do korzystania z poczty e-mail w kontaktach z nami.


6. Czy można liczyć na pomoc w doborze urządzenia? Mam brudną i niesmaczną wodę ale nie wiem co jest tego przyczyną.

Oczywiście doradzamy Klientom zakup właściwego produktu.


7. Czy mogę zamówić towar z dostawą zagranicę?

Tak - jest taka możliwość. Jednak z uwagi na różne koszty dostawy kurierskiej do poszczególnych krajów, rzeczywisty koszt wysyłki może być wyższy lub niższy od standardowo dostępnej wysyłki zagranicznej w naszym sklepie. Zachęcamy do kontaktu przez e-mail w celu ustalenia kosztów wysyłki międzynarodowej (proszę w mailu do nas podać dokładny adres dostawy). Podstawowe koszt dostaw za granicę, dostępne są w koszyku podczas składania zamówienia.


9. Jak będzie obsłużona ewentualna reklamacja, gdy przesyłka jest dostarczona zagranicę?

Zasady obsługi reklamacji podajemy na tej stronie.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl